Аргкамітэт сёмага фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі aDNaK! чакае ўсіх цікаўных – прафесіяналаў і аматараў – на адукацыйнай праграме Фестывальнага дня, які пройдзе 30 чэрвеня ў першым у Беларусі крэатыўным хабе “Корпус 8”.
Арганізатары падрыхтавалі адметную і насычаную адукацыйную праграму, у межах якой пройдуць семінары, майстар-класы і простыя дыскусіі з вядомымі беларускімі і замежнымі экспертамі не толькі ў сферы рэкламы. Хэдлайнерам адукацыйнай праграмы стане замежны госць, імя якога арганізатары трымаюць пакуль у сакрэце.
Нагадаем, што ўдзел у адукацыйнай праграме бясплатны. Адзіныя высілкі, якія трэба прыкласці, каб да яе далучыцца, – прайсці рэгістрацыю на сайце ў спецыяльным раздзеле “Рэгістрацыя на адукацыйную праграму”.
АДУКАЦЫЙНАЯ ПРАГРАМА
9.30-10.30
Вольга Алейнік, крэатыўны дырэктар, сузаснавальнік агенцтва AVC (Agensy of visual communications), Беларусь.
Вікторыя Кавалевіч, дырэктар па развіцці бізнесу агенцтва AVC (Agensy of visual communications), Беларусь.Тэма: Як скараціць дыстанцыю паміж брэндам і аўдыторыяй, выкарыстоўваючы інструменты этна-натхнення.
10.30-11.30
Таццяна Лісіцкая, дырэктар міжнароднага агенцтва сацыяльных і маркетынгавых даследаванняў MASMI. Тэма: Вынікі даследавання эфекту "вышыванкі" на ўпакоўцы беларускіх вытворцаў FMCG-сегменту.
11.30-12.30
Вольга Раманава, кіраўнік канцэнтрацыі “Масавая культура і медыя" ECLAB. Вольга Шпарага, кіраўнік канцэнтрацыі “Сучаснае грамадства, этыка і палітыка ”ECLAB”. Тэма: Прыкінуцца вышыванкай, каб не стаць здабычай гамбургера? Бачныя і нябачныя паведамленні беларусаарыентаваных камерцыйных праектаў. Пра што можа расказаць беларуская рэклама.
12.30-13.30
Андрэй Халецкі, крэатыўны дырэктар агенцтва Forte Grey Belarus. Тэма: Чыкi-пыкi. Стварэнне аўтэнтычнага easy-going крэатыву.
13.30-14.30
Сергей Шыма, стратэг AIDA Pioneer Branding & Creative company. Тэма: Аўдыторыя — група — партрэт: дзе брэндам шукаць свайго спажыўца?
14.30-15.15
YoungCannesLions: Маладыя беларускія "Канскія львы" завітаюць на aDNaK!
15.15-17.00
Выступ замежнага госця, які стане прыемным сюрпрызам для ўдзельнікаў мерапрыемства. Адразу па сканчэнні адукацыйнай праграмы адбудзецца прэс-канферэнцыя арганізатараў і сябраў журы Фестывалю. А 18-й гадзіне пачнецца ўрачыстая цырымонія ўзнагароджання пераможцаў.
Нагадаем, што да 24 чэрвеня (уключна) прымаюцца конкурсныя работы на конкурс ад генеральнага партнёра Фестывалю — кампаніі velcom пад назвай “Ідэя для прасоўвання беларускай музыкі на zvooq.com”, пераможцы якога атрымаюць каштоўныя прызы. Усё, што неабходна зрабіць, – прыдумаць слоган для прасоўвання беларускай музыкі, а таксама зрабіць раскадроўку інтэрнэт-банера для будучай рэкламнай кампаніі.
Мерапрыемства ў Facebook.
Дадатковую інфармацыю пра Фестываль можна атрымаць на сайце adnak.by, па тэлефоне +375 29 371-01-21 альбо праз e-mail adnak@budzma.org, а таксама:
Канстанцін Касяк, прэс-сакратар ГКК "Будзьма беларусамі!"
Подпишись на Holiday.by!
Только отборные материалы в наших каналах